måndag 6 juni 2011

Det här med parningsvalpar!


Man kan tyvärr inte lite på andra uppfödare, utan det är väldigt viktigt att ha papper på allt man gör i hundvärlden. Jag blev lovad en gratis parning mot att uppfödaren fick en valp av mig.


Tyvärr avlivades hanen jag skulle använda p.g.a. olika omständigheter och uppfödaren var snabb med att lova mig en valp istället ur vilken komb. jag ville. Dock hade uppfödaren ingen komb. som jag var intresserad av utan jag blev då lovad att valpen skulle betalas, och att pengarna skulle komma senast jan 2011.
Nu är det juni månad och inga pengar är fortfarande betalda, dessutom kan man se på uppfödarens hemsida att två nya hundar har köpts in.
Hur blir det med betalningen på den hund som fortfarande inte är betald?????

1 kommentar:

  1. Så jäkla tråkigt när det blir så där :-(

    SvaraRadera